inget tror du att du har, men egentligen har du allt du behöver..

En bild från nike's stuga.. Har varit med malinyou och teanou idag! Mina underbara
vackra smeknamn, först kallade jag amanda för amandasou och nu kallar jag alla typ 
sou, nou, you, fou, dou, kou, rou, lou.. ehh, aja ni fattar säkert allt och inget ting! Skit
samma har iallafall varit med dom flickorna och ikväll ska vi bestämt sova i teanou's 
lilla hus som dom har i deras trägård! Mys, mys blir det säkert och har varit och köpt 
lite gotta till kvällen.. Just nu hade jag tänkt att packa ihop grejerna sen tror jag att 
det bär till tean för nu borde dom nog vara klara efter fotbollsträningen och så, hare!
inte förrän jag nu läst igenom låter jag som en bebis och svamlar på om ditt o datt..

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0