One question what is most important, money or happiness?

Helleuj's on your self! Ja, har väl nästan städat bort hela dagen? Först så sov jag till
kanske tolv eller nåt.. sedan så ritade jag och höll på med meningslösa grejor ända 
fram till ett och sedan hade jag gått runt i pyjamasen enda fram tills klockan halv tre
och då kom jag på att jag behövde städa och rensa på mitt rum så då gjorde jag det
& gjorde mig i ordning och så. Sedan har jag nu suttit vid datorn en stund.. och nu 
vad är klockan.. typ HALV FEM?! Det där var super läskigt... :S Ska iallafall åka ut till 
mormor och morfar för maria ska bo där nu ett tag och så blir det middag där.. :) 

Kommentarer
Postat av: Unni

sjukt fin bild emma!

like a model!

2010-07-05 @ 23:57:09
URL: http://unnif.blogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0