Maybe I should take and say good night

Med en bild på mig själv.. tog massor av bild på mig själv/eller på min kamera för någon 
dag sen. Hade typ inget att göra och pepprade på lite bilder och testade olika saker.. nu 
tror jag att jag ska krypa i säng och läsa lite kanske. Men nu har jag minsann läst ut 
"eclipsee" och det känns jättebra pg.a att jag funderar på att se den till helgen med 
min kusin och mamma. Var tänkt att jag kanske skulle se den med min kompisar men 
eftersom att min kusin är har också.. men vi får se, :) Nu tar jag och säger två ord till..
GOD NATT! vet att jag bara skulle skriva två ord till, måste bara säga att jag absolut 
inte har silicon läppar! Även fast det ser ut så på bild (av bilxten) hatar allt som har 
med dom hilma silicon grejerna att göra.. "försöker passa in som en brud blir istället 
i slutändan skröplig och ful.." Ni kanske inte tänkte på det förrän jag sa det nu..? 
Och nu blev det här plötsligt ett super långt inlägg, tänkt om ingen orkar läsa? 
Jag tänker för mycket.. och nu vart det plötsligt ännu längre..



Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0