Dagen i bilder..

Först har jag ju bloggat lite och degat framför teven och dator m.m. på morgonen.
     Sedan vid klockan tre for jag och hämtade cornelia på dagis.. när jag kom 
               hem, var wille hemma och han hade tagit hem en kompis..
Sedan efter ett tag, tog vi för oss lite glass och det var verkligen toppen..
Den godaste glassen är dena.. the orginal and the best!
Lite blommor..
Cornelia och midas..
Midas är så söt..
Cornelia hittade ett par gamla bilder och en bild på mig för typ två år sedan..!
Fina Cornelia i svartvitt!
Och sedan får ni en liten dagens outfit..
En mysig och enkel outfit.. Kvällen blir nog ganska lung och så, vi hörs!

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0