mellan..


Idag har jag varit på stan med malin. Som ni då ser på bilden ovan, :) Jag hade tänkt att
kolla på ett par jenas och en jacka. Men det vart inget av det. Istället kom jag hem med
en brun ögonpenna (eller vad det nu heter), ett brunt nagellack och en kalender. Men det
kan ju inte alltid bli som man tänkt det. Nyligen så åt jag mig proppmätt på tacos. Och nu
ska jag och mamma åka och hämta ut ett paket. Som är till mig. Men jag har ingen aning
om vad det kan vara. Hihi, vi får se! Hare göttans' , så hörs vi! :)

Kommentarer
Postat av: ericaandersson-FOTOBLOGG

Vilken fin bild! bara en fråga vart hittade du ett brunt nagellack? för jag har letat massa och inte hittat något.

2010-11-04 @ 12:55:40
URL: http://jobbiigt.blogg.se/
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Vilket fint porträtt, fin tjej!

2010-11-04 @ 19:34:38
URL: http://myphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0