har haft feber pg.a..


Av dessa människor..

It was a dark night and very cold. We vör frysing as hel. And så ven i took a kort, tey lurd
me an ran back to the haouse and loste the dörr. I WAS LOOKT OUT! dönööö... ohh, no!
Sedan såg jag dem i fönstret..


Alla stod och retade mig till febern..

Det är klart att det inte var så att jag fick feber pg.a av det. Men resten är sant.. höhööh
buhuhuh... (hahahahhaha) Ja, hade feber imorse och igår. Men nu är jag helt feber fri! Så
imorgon kommer jag skolan! :D Wiho.. Erkän ändå att min berättelse var bra? ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

asså hahahaha, jag dog när jag såg den här. Men emson, det var faktiskt så att vi bara lurade dig att dörren var låst så om du försökt öppna dörren hade du sluppit feber ;)

Asså, åh. Snygga bilder på mig... not.

2010-10-27 @ 20:29:55
URL: http://minafotografier.webblogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHAH, du är rolig du Emma! Det funkar ju faktiskt också att trycka ner handtaget när man vill in:)

2010-10-27 @ 21:58:25
URL: http://malinforsgren.blogg.se/
Postat av: tea

hahahahaha, dörren var öppen hela tiden;) snygga bilder på mig...

2010-10-28 @ 16:34:18

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0