for the moment i miss you in my heart


Agatas söta hund. Sommar, sommar du springer iväg! Ungefär en minut efter att interchanget var slut grät jag, efter en timme var jag ledsen, efter ett dygn saknad jag dom med sorg och nu saknar jag dom fortfrande i hopp om att få se dom en vacker dag. Det var en underbar upplevelse. Kommer lagga upp lite bilder då och då. Ska försöka visa som mycket som möjligt. Ungefär en vecka efter att dom hade åkt. Drog jag till amandas mormor med malin, tea och nike. Jag kom hem därifrån idag och vi har haft det så roligt! En fin sak sådär i slutet på lovet. Ja, skolan börjar om en vecka, konstigt. Det är bara att ta för sig av det som är kvar och njuta!

Kommentarer
Postat av: Johan

Saknar dom sjukt mycket!!!!! :'(

2011-08-17 @ 23:51:32

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0