årsresumé april - juni

Eftersom att jag fick min dator i april 2010, så kommer jag visa bilder från april - december!
Året har varit helt fantastiskt. Jag här har gjort stora framsteg och lärt mig så mycket, har
haft så otroligt roligt. och nu tänkte jag att ni skulle få se året i bilder.. p.s har upplevt så
otroligt mycket så det skulle ta upp en hel sida att vissa alla bilder! Men har valt ut ett
par så symboliserar månaden bäst!

April




Under april så började snön smälta och det börjde bli vår! Min lilla syster fyllde år.
Jag fick ett par converse. Vi tog fram studsmattan (tea tog bilden). Jag fotade på som
vanligt. och just det vi åkte en sista sväng till stugan innan vi sålde den.

Maj



Maj, var en härlig och spännande månad! Det ju kulturnatta, då vart det grillning med
polarna' amanda, nike och malin. Sedan drog vi in till stan en sväng, riktigt najs! Sedan så
åkte jag ju på klassresa till gotland, ja det var verkligen en underbar resa!

Juni





Juni var varm och härlig! Under en varm dag tog vi fram vattenspridaren, jag fotade
mina små syskon i farten. Sedan så fick min mormor och morfar hundvalpar. Sen efter
det så slutade skolan! och min kusin Unni tog studenten. Under sommarlovet kom min
andra kusin Maria och hälsade på. Då var vi på 4h - gården en hel dag. Där jobbade
även min tredje kusin Tine. (många kusiner, man har.) Sedan så fyllde jag ju år också!

fortsättnig kmr..

Kommentarer
Postat av: tine

så himla fin resumé!! :D

shit, det känns som det var flera år sen jag jobbade på 4h :P

2011-01-04 @ 19:10:13
URL: http://renhorn.blogg.se/
Postat av: Izza:D

fina bilder:)

2011-01-05 @ 02:46:45
URL: http://bombit.blogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0