det är jag som är jag ..

Jag tror att alla någon gång är lite osäker på hur man ska vara eller vem man vill vara. 
Det är iallafall jag ibland. För det är ju så att vissa har lite mer status än andra och vissa 
dom här visst ingen alls. Men det som jag tror är att dom flesta (alltså inte alla) är lite 
osäkra på säg själva och där efter söker sig till dom som har status för att då också få 
status. Men då för att kunna få den statusen så ändrar man på sig själv. Jag vet inte om 
det är så men det känns som om det är precis så här som vissa gör.. men jag kan ju ha 
fel? Det jag menar är att jag tycker att dom som är sig själva och står för precis hur jag 
är och tycker så har man ju redan allt man behöver. För genom det sättet så får man ju
riktiga vänner och man är sig själv. Men det kan vara ganska svårt att hitta sig själv 
ibland men det är något jag aldrig tänker sluta med för jag menar det är ju den jag är..

Ibland kan jag tycka att det är skönt att få skriva ner sina tankar hoppas att det inte gör 
er något..  och jag menar det här var bara mina tankar, så tänk lite ni också hur ni tycker.

Kommentarer
Postat av: tine

du får aldrig ändra på dig själv pågrund av status eller liknande, om du gör det blir du den du inte egentligen är och då ångrar du dig hela livet. stanna med dina vänner som du älskar och vet inte kommer svika dig då kommer du må bäst i livet och få det bästa av livet. lova mig det!

2010-08-29 @ 00:35:56

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0