when you have that wonderful feeling

När vi kom fram till Sicilien steg vi på en buss för att bli exporterade till vårt hotell.. 
Detta var utsikten från våran balkong mot havet.. 
Det fans massor av hemlösa katter, utanför vårt hotell fans det en familj & här är en..
Mitt på dagen har dom något som heter "siesta" och det finns vissa som säljer smycken,
armband m.m. och då brukar dom lägga sig och sova/villa längs vägen.. som ni ser ...
Där här ni ett par bilder från Sicilien, som jag lovade.. Ja, idag har jag fixat lite och så
på mitt rum satt upp lite hyller och sådant. Imorgon åker ju jag till Nike's stuga så ska
packa det sista nu och sedan krypa till sängs. Så ni får ha det så bra så hörs vi!

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0