vatten, regn..

När vi fotade en sväng igår så var det en vattenspridare som stod mitt i åkern..
..och busiga amanda sprang rakt igenom den.. men det var trots allt man tvungen 
att göra om man skulle förbi eftersom att den "vattnade" på vägen med.. heheh, :)
Så då slutade det med att vi alla gjorde det.. och kort sagt kom hem genom blöta och
värmde oss, spelade pingis (när vi var varma), åt glass, tog lite cola och skrattade.. !  
Detta var också den fina solnedgången vi fick se genom fönstret.. Så det var väl lite 
bilder från igår om man säger så men fler finns förstås som ni kommer få se något av..
Under dagen har jag ( min familjen ) mest städat och trixat lite här hemma och nu ska 
jag precis äta och kvällen blir förhoppnings vis fylld av ännu massor av härligt skratt.. ! 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0