pernillas stuga

Ni har inte fått någon bloggning i helgen på grund av att jag till bringat den med 
några i klassen i pernillas stuga. Så har får ni lite bilder som jag tror att ni vill se..
På bussen ditt.. min goda daim!
My på bussen ;)
Sedan lite senare vid lunch åkte vi till stranden..
Alma's skor..
Havet..
Julia ritar i sanden.. :)
Alva springer barfota i sanden..
Sanny och hennes skor..
Fötter och skor.. ;)
Julia, tea och nike gör en reklam.. :)
Jag tror att den handlande om hår.. kanske.?
Sanny är barfota i det fina ljuset..
Nike's fötter.. 
Ett litet hjärta i sanden..
Eeeh.. vad gör hugo egentligen?.. ;p
Bara så ni vet pernilla fotar inte sover,  hähä.. :)
My ritar lite.. :)
Ovan är från lördagen, fler kommer från söndag.. Härligt med sommarbilder tycker jag! 

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0