portraitet

Modell; Amanda (B) fotograferat; Emma Fernerud (JAG)
modell; Malin (F) fotograferat; Emma Fernerud (JAG)
Porträtt på då Amanda och Malin från klassresan.. Dagen började jag med frukost efter jag vaknat och fått i mig frukosten kom pappa och wille hem, efter att varit på en fotbollsmatch. Wille's match slutade 2-2, vi hade bakat kärleks mums till matchen igår.. och det blev över lite. Så jag har precis mumsat i mig en härliga bit av kärleks mumsen! (A) Ikväll ska jag och några kompisar grilla hemma hos mig och spela lite brännboll, så just nu ser dagen ut att bli prefekt och ett plus fint väder - fota!

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

SVAR: Tusen tusen tack! :D

2010-05-22 @ 20:43:53
URL: http://gilraen.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack ska du ha! :D

2010-05-22 @ 20:44:45
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0