buuurrrr,



Usch, vad det är kallt ute! Det blåser och har sig. Ja idag hade vi iallafall skolfoto och då
hade jag bestämmt mig för att ha mina nya tigths (stvinig.) och då så skulle det ju såklart
blåsa och vara jättekallt ute. Aja, är ju inte så jätteseriös just nu eftersom att det egentligen
inte är en big deal. Hahaha, sån humor. Vi hade iallafall också något mer hemskt idag.. MATTE
- prov. Det var inte så hemskt farligt men det är ju inte nåt man ser fram i mot, gick helt okej
förutom att jag råkade blanda ihop primtal och icke primtal. Proffsigt gjort. Nu ska jag ta lite
mellis och plugga inför ännu ett prov som vi har på fredag - No prov. Hmm.. Aa nu vart detta
ett ganska långt inlägg.. Hehehh,. Btw, ovan ser ni bilder på mina fina tights (och stvning.)

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0