yester day is just to days history

Två st. bilder från i lördags när jag tea och malin får in till stan och köpte lunch på subway
och sedan åkte hem och fikade i teas lilla utehus, som hon har ute på hennes gård. Vädret
var super sedan råkade det hända en lite mindre mysig instident som jag tyvärr inte tänker
nämna här, som jag tror att ni också inte vill veta. Aha, det var förut bättre att se framåt än
bakåt det går ju ändå inte att änndra på nu. Dagen var helt okej, efter skolan åkte jag in till
stan med några vänner och där köpte jag ett par mjukis - brallor (eller vad brukar ni säga?)
och sedan tog vi varsin french hot dog som lite mellis/fika/middag eller nåt.. Hare, Go' natt!

Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0