min förebild

Min förebild... Min förbild/förebilder har alltid varit mamma och pappa. Dom kommer alltid att finnas där som mina förebilder. Sedan är det väldigt svårt att välja en jag ser upp till och beundrar. Men en person som jag väldigt mycket ser upp till och tycker om skulle vara min kusin tine. Har aldrig haft en stora syster. Jag har alltid varit störst. Men tine har alltid varit där. Kusinerna var som dom jag fick se upp till och det är jag glad för. Att dom fanns där och även finns där än idag. Tack!



Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Godnatt och sov så gott nu :)

2011-02-09 @ 22:49:13
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: tine

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD DU ÄR SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT JAG SKA PUSSA PÅ DIG SÅ DU BLIR EN BLÖT FLÄCK!!! ÄLSKAR DIG EMMSIS (L) BÖRJAR TYP GRÅTA LITE PUUUUUUSSSSS<33333333333333

2011-02-10 @ 21:11:18
URL: http://renhorn.blogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0