årsresumé juli - september

Juli





Varma sommar! Juli var en händelserik och rolig månad! Jag köpte ett par nya brillor.
Var jag en hel del med mina underbara vänner. Var på fotopromenad med tea och amanda.
Då vi även sprang igenom en vattenspridare på ägen (det var tider det..) Min kusin maria
var fortfarande på besök så jag, cornelia, maria och mormor & morfar också till forsen och
åt god mat och såklart kollade på 'forsen'. Jag åkte till sicilien med famlijen underbar resa!

Augusti



Härlig, rolig och kreativ! Under augusti månad så tapetserade vi om i mitt rum. Jag åt
glass nästan varje dag. Min lilla syster (cornelia) tappade sin första tand! Agnes kom på
besök och sov över hos mig. Och jag fotade en hel del, en dag gick jag på en promenad
med malin ner till älven och fotade!

September




September hösten började sakta komma! Under september var det många som fyllde
år. Själv så hade jag mitt väldigt försenade födelsedags kalas! Fotade hösten. Min mamma
fyllde år. Sedan så hade jag en piknick med malin, tea och amanda. Riktigt, riktigt mysigt!

fortsättning kmr..

Kommentarer
Postat av: tea

hahaha glömmer aldrig "ååh, ska jag få åka på en anka till skolan" hahah :D

2011-01-10 @ 22:16:06
Postat av: Izza<3

Amanda är fotografen till alla kalasbilder :D:D ;)

Nej, ank citatet var en hit.

/amanda

2011-01-11 @ 19:51:39
URL: http://bombit.blogg.se/
Postat av: tine

haha bra emma bra ;D

2011-01-13 @ 18:27:10
URL: http://renhorn.blogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0