årsresumé oktober - december

oktober




Först var det varmt sen blev det kallt.. Ja oktober var en härlig månad men det gick
väldigt snabbt. Det var ett par riktigt varma höstdagar och sedan kom första snön. Ja
jag har egentligen inte så mycket att säga. Träffade vänner och livet lekte helt enkelt!

november



November bestod av mysiga hemma kvällar framför brasan.. och annat skoj! Tyvärr
så hade jag inte framme kameran så mycket. Men annars bakade jag chokladbollar och så
fyllde amanda år. (ingen bild) Sedan så var skolan i full gång och jag hade lite prov.

december




Första december.. julafton! Vips, så var det december och min bror fyllde nio. (ej bild)
Jag längtade till jul och bakade en massor. Sedan kom äntligen den tjugofjärde december
dagen som alla hade väntat på. Sedan resten av lovet så hängde jag med fina vänner.

Sedan så..


Kommentarer

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0