jag lever här borta

Hej allihopa! Är i Sverige nu, kom faktiskt hem i lördags. Men vårat internet knasar sig.. sitter just nu och skriver på mobben, :) Det är skönt att vara hemma men längtar förskräckligt mycket efter mina fina vänner(KOM HEM!)Amanda kommer äntligen hem idag, vet bara inte riktigt när. Får kolla upp det. Annars så var jag och såg sista delen av Harry Potter igår med kussarna. Den var riktigt bra, men tråkigt att det är sista.. :( Sedan har jag börjat få depp tankar för att det är så få sommarlovs dagar kvar, 35 dagar kvar. Men under dom dagarna ska jag minsann leva livet! Vi hörs med bilder när Internetet börjar funka igen!

Kommentarer
Postat av: amanda

JAG ÄR HEMMAAAA NU!!!

2011-07-18 @ 18:55:41
URL: http://amnda.webblogg.se/

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0