midsommar


Under regniga och grå dagar har jag nu haft sommarlov i över en vecka. Från onsdagen till torsdagen sov agens här och vi såg på film, bakade, såg på skräk videos på youtube bara för att det är läskigt kul. Sedan har vi träffats med interchange gruppen två grupper denna vecka. Det är faktiskt bara en vecka kvar nu. Längtar så mycket! Klockan fem på lördag ska vi vara på flygplatsen. Då flyger vi till Riga och byter plan och flyger till Rom. Sedan kommer vi att åka tåg igenom nästan hela Italien efter som att Rom ändå ligger ganska långt ner i landet. Nu har vi också bestält objektivet som jag har sparat till det senaste halvåret, lycka! Sedan så hoppas jag att alla hade en härliga Midsommar igår, det hade iallafall jag. Jag firade med en nioåring, två sjuåringar och en ettåring (+ fyra vuxna) Men det var riktigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv;tack :D

2011-06-27 @ 12:24:36
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: My Persson

Hej hej vad intressant dina poster är. lär definitivt läsa dina poster lite mer. :) Hoppas du har en kul helg =P

2011-06-30 @ 15:10:05
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Lämna en kommentar om du vill/undrar över nåt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0